If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Най после намерих колеги причината за странния звук ------motor mounting braket . долу са снимките . Какво ли не подозирах заради него смених на климатика лагера ,че мИслех да сменям масленИя обтегач , а то какво бИло , безобИден тампон , но тампонаа е от друга кола подозИрам Алфа 156 ИлИ някой ФИАТ кола
Абе какво лИ не подозИрах че са превъртелИ бИелнИте лагерИ И такИва тИ простотИИ
смятам че И на колегата Alexandra e същИя проблем
Колега намерИх решенИе на твоя проблем
с докторска слушалка прослушай долнИя тампон , ИлИ с пръст докоснИ тампона И ще вИдИш че звука се генерИра от него че чак вътре в купето влИза , моя беше преднИя десен гумен тампон тоя тампон вътре сИ Има течност то правИ тая пакост
Колега,какви са тези скоби,къде се намират и за какво служат защото и при мен продължава да си потраква по същия начин.
Колега нали двигателя зада вибрира по малко стои върху гумени тампони , някои тампончета имат вътре течност но при някои некачествени присъства и въздух и виж какви звуци генерира (на разбит лагер) аз го намерих по случайност като го слушах с стетескоп звука влиза чак вътре в купето и дразни , иза всичко са виновни тампоните на двигателя
Тоя тампон оригинален е 250лв приблизително.Съвсем разумна цена за хидротампон.За Голф 2 през 1997г беше 330лв,но това е голф,не кола...
За Т.С. и аз знам , че е толкова някъде ама за V6 турбо дали е същия ,че нямам къде да проверя тук на работа .
Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Колега нали двигателя зада вибрира по малко стои върху гумени тампони
Разбрах,че става въпрос за тампоните,но помислих,че има и нещо друго,защото не съм предполагал,че разбит тампон може да издава звук на разбит лагер.Сега като смени тампона и тоя звук изчезна,така ли?
Разбрах,че става въпрос за тампоните,но помислих,че има и нещо друго,защото не съм предполагал,че разбит тампон може да издава звук на разбит лагер.Сега като смени тампона и тоя звук изчезна,така ли?
Да звука изчезна сложих оригинална но от моргата с 2 дупки
Не беше разбит , но не беше мястото му там , взели още един тампон с 3 дупки (по евтин е) еднакъв със центранИя тампон (който е на 5см по долу от масления филтър за V6 мотор) , и го сменили предишните собственици , и му направили основен ремонт(биелни лагери, сегментите на буталата ) , и звука пак останал ,
един звук да го чуете (човек си мисли _ биелни лагери ли
превъртя , ролката на масления обтегач ли дава последия си дъх , че заради него и аз смених на климатика лагера една гадна работа направо такъв тампон генератор на фалшиви звуци , а то не си е виновно (не муе мястото там) желязо в желязо се трие и оркестра , майстор в никакъв случай не може даго намери (от майстор го взех) , и аз по случайност го открих с помоща на стетоскоп лекарски почти 3 год станаха откакто се опитвам да намеря звука от де иде
еТо долу снИмката това са го сложИлИ само саму махналИ шайбата отгоре
СнИмката на оригиналния тампон е на 33 пост_мнение виж предишните постове
колега по вероятно да е бутален болт ако ти е вьзможно ми я докараи да я чуя аз имам сьщата ако искаш звьнни 0888803656 пари не зимам нали сме колеги имам и доста части
Този тампон е заден десен на мотора и мисля, че е еднакъв за всички мотори.Предния трябва да е такъв като на горната снимка т.е. оригиналния. За тежките мотори т.е. ТД и В6 моторите е някакъв усилен явно и е 480лв в Алексаандър Ауто.За Т.С. моторите е по-ефтин и мисля, че беше към 420лв.
Този тампон с който е била до сега колата също става за преден, но не е маслен.Проблема е ,че като го натисне мотора той пропада на долу и опира в чашката на магарето.Така на практика той предава вибрацийте от мотора на предния мост като контакта е метал в метал.Гумата не върши никаква работа.Може да се приспособи тампона, като се изреже дъното на чашката на магарето и така тампона ще пропадне на долу.
Аз също направих тази грешка и сложих такъв тампон на мястото на масления и колата стана като Икарус! Всички вибрации от мотора се предаваха на купето.Сложих си пак стария маслен тампон и работата заспа.Сега си имам нов заден тампон в шкафчето в работата.
Този тампон е заден десен на мотора и мисля, че е еднакъв за всички мотори.Предния трябва да е такъв като на горната снимка т.е. оригиналния. Проблема е ,че като го натисне мотора той пропада на долу и опира в чашката на магарето.Така на практика той предава вибрацийте от мотора на предния мост като контакта е метал в метал.Гумата не върши никаква работа.Може да се приспособи тампона, като се изреже дъното на чашката на магарето и така тампона ще пропадне на долу.
Аз също направих тази грешка и сложих такъв тампон на мястото на масления и колата стана като Икарус! Всички вибрации от мотора се предаваха на купето.Сложих си пак стария маслен тампон и работата заспа.Сега си имам нов заден тампон в шкафчето в работата.
Точно такава работа стана и с мойта много гаден чарколяк големите вибрации симулираше като издъхнал амортисор , а малките вибрации на празен ход като разбит умиращ лагер благодаря за мнението
Точно такава работа стана и с мойта много гаден чарколяк големите вибрации симулираше като издъхнал амортисор , а малките вибрации на празен ход като разбит умиращ лагер благодаря за мнението
Ако визираш тампон с ориг.номер 82436469, 60801765 струва около 50-ина лева
Comment